Thursday, February 19, 2015

Senze Salju White + Milky Skin + Milky Skin The Premium

SENZE SALJU WHITE


Dengan SEMANGAT BARU, TEKAD BARU, tempat kerja pun baru, SAYA NAK BERWAJAH BARU...hehehe. Ok, kat atas saya tempelkan gambar saya sebelum dan selepas bersama teman saya, yg diambil pada tahun 2014. Kawan saya memang comel, kulit gebu. Sangat jauh berbeza dengan kulit wajah saya yg kusam, kering, sun burn dan cengkung. 
Dulu saya memang tak jaga kulit muka langsung, tepek je bedak kompak. Sebenarnya apabila umur kita mencecah 30-an keatas, adalah sangat wajib jaga kulit wajah. Sebab kalau tunggu nanti-nanti, makin payah nak pulihkan kulit wajah.
REZEKI langkah KANAN, tahun 2015, saya berpeluang bekerja di syarikat yang menjual Produk Kecantikan dan Kesihatan. Saya mencuba Senze Salju White selama seminggu, bersamaan 1 BOTOL (14 sachet). Hasil sebelum dan selepas, boleh tengok sendiri kat gambar. Tabiat saya masih tak berubah, iaitu touch up dengan bedak kompak jerrr. Cuba ada penambahan sebelum tepek bedak kompak, saya pakai Milky Skin selama 5 minit, pastu cuci, then baru touch up dengan bedak kompak.
Milky Skin-Day Cream
Milky Skin The Premium-Night Cream
3 PRODUK (Salju White + Milky Skin + Milky Skin The Premium) adalah produk wajib yang saya minum dan guna setiap hari, walaupun kadang-kadang tak ikut sangat. Walaupun sekejap pakai, sekejap terlupa HASILnya MEMANG MANTOP. 
Boleh follow kami di page Produk Kecantikan dan Kesihatan Senze

https://www.facebook.com/pages/Produk-Kecantikan-dan-Kesihatan-Senze/709341355830346?ref=hl 

 "Together We Create Beauty Inside Out"....

1 comment: